onsdag 16 februari 2011

Rastlös

Ligger hemma sjuk, 4e dagen nu. Men nu är jag nästan helt frisk, har käkat pencelin i 3 dagar nu så det var mest för att jag skulle vara pigg tills bytesdagen som är i morgon som min chef ville att jag skulle vara hemma. Det är mycket svårare att återhämta sig här uppe efter en sjukdom, kan bero på att alla lever så tätt inpå varann och att alla är lite halv krassliga hela tiden. I natt började jag blöda näseblod så det stod härliga till. Lite läskigt tycker jag då jag nästan aldrig haft näsblod tidigare.
Så tråkigt är det också för nu har jag vart ensam hemma i dessa dagar då jag varit sjuk och imorgon flyttar Ebba upp till fjället för att hennes vän kommer upp och Henke bor redan där uppe denna vecka.. Buhu. Ingen som tar hand om mig vill säga. Well, det är ju faktisktinte så synd om mig men det hade varit mysigt med lite sällskap när man ändå inte kan göra något annat.

Nu skall jag färga håret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar