måndag 7 februari 2011

Ägde jag världen?

April 2009

när man inser att man faktist är ett svin
Här är jag. Sitter hemma hos min fader vår och funderar på vad jag skall ta på mig i morgon. kommer inte fram till något. skall snart åka hem till mamma för att tillbringa kvällen där med en vännina samt film och chips. ja gillart. kanske får med oss några män också om vi har tur.. visst är sällskapet mycket trevligt men sjutsen dit är minst lika härlig. buss och jag går inte ihop. Jag var i skolan idag för första gången på X antal dagar och jag fick ont i hela kroppen.. jag är allergisk. de kliar i hela kroppen så fort jag känner lukten utav skolan eller så fort jag ser den. visst är det allergi, det är jag alldeles säker på. Men imorgon är det helg. det är fredag och jag skall befinna mig hos Amanda och senare Avenyn kan tänkas. får hoppas på en kanon kväll.

När jag kom hem förut hade jag ett givande samtal med min padre, han pratade om sina tjejer och jag pratade om mina killar. vi kom fram till en del spännande saker. bla så är han och jag de enda normala singlarna i stan och de snyggaste, eller han tyckte att han var den snyggaste singeln i stan och jag nickade och log. det fanns inte så mycket annat att göra. han tror på sin sak. jag däremot ser mig inte som snyggast i stan kanske men ja har ju de helt klart. hö hö. Efter många om och men iallafall så resulterade vårt samtal i att man inte skall ha dessa samtal.. för man blir bara stressad och ibland lite ledsen när man inser att man faktist är ett svin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar